Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ντυμένη σαν αρχόντισσα - Imam Baildi




Ένα πλέξιμο σύγχρονης μουσικής με ένα παλιό ρεμπέτικο τραγούδι.
Παράδειγμα συμβιώσεων. Remix
Ένα μουσικό κράμα που εκφράζεται χορευτικά ποικιλοτρόπως.
Ένα μουσικό σύνολο ανοιχτό που η προσωπική ματιά του καθενός
αναδύει καινούργιες ερμηνείες.
Αναιβοκατέβασμα του κεφαλιού, ημίσια περιφορά της μέσης,
αναφορά στον στροβιλισμό ενός ζεϊμπέκικου.
Προσποίηση της πτώσης και ανυπερήφανο κόρδωμα.
Ρυθμός που γεφυρώνει χάσματα χρονικά, ηλικιακά, πολιτισμικά,
σε ένα προσωπικό χορό.

3 σχόλια:

  1. Μίξη ήχων ξανά, τελείως διαφορετικής ποιότητας όμως. Παράδειγμα συμβιώσεων αλλά και αντιθέσεων.
    Είναι ο χορός το εργαλείο ανάγνωσης του τραγουδιού;
    "Ρυθμός που γεφυρώνει χάσματα...
    ...σε ένα προσωπικό χορό." Έχουμε και κλίμακα δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ο χορός είναι το εργαλείο ανάγνωσης του τραγουδιού,
    ποιες συγκεκριμένες κινήσεις εκπροσωπούν αυτά που γεφυρώνονται και με ποιο τρόπο γεφυρώνονται?
    Είναι διακριτές κινήσεις ή μια ενδιάμεση όλων, είναι δηλαδή μια τρίτη χορογραφία- κράμα χορών?
    Αν είναι κράμα πως είναι αντιληπτές οι επι μέρους χορογραφίες ως τμήματα ενός αρμονικού χορού?
    Το φως διαγράφει αυτές τις κινήσεις από μόνο του και ο άνθρωπός παρατηρεί ή το φως παρασύρει έναν άνθρωπο σε συγκεκριμένο χωρό? Η πολλούς? Θα βοηθήσει να γίνεις συγκεκριμένος και να αρχίσεις να σκέφτεσαι την κατάσταση του φωτός που θα τα ενορχηστρώσει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΚΟΝΑ Ι

    Σύγχρονες σκιές στο υγρό λιθόστρωτο
    κάτω από σεντόνι οξειδωμένου υποκίτρινου φωτός.
    Περιφορά στην πόλη μέρα πανηγύρι.
    Ο χάλκινος ήχος παραμορφώνει τα πρόσωπα.
    Πρόσωπα αμαρτωλά με την ώχρα των αγιογραφιών.
    Στην πλατεία πίνουνε κρασί
    με το αίτημα της έσω αμβλύνσεως.
    Η σιωπή δημιουργεί την ένταση.
    Ματιές, μέθεξη, αστοχία.
    Θυμάται το χρώμα της πασχαλιάς.
    Η φαντασία εξωθείται από την
    ανάγκη για αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή